overzicht van risico’s op allergische reakties

Als je allergisch bent voor het ene produkt, hoeveel kans heb je op dan om allergisch te zijn voor iets anders?
list risk of reactionsJaren geleden gevonden op het internet. Voor mij werd mijn allergie veel overzichtelijker. Kon inmiddels geen advocado’s meer eten en vroeg me af waarom ik toch zo tegen de tandarts opzag. Ik had vrijwel nooit iets aan mijn gebit. Door deze lijst werd me duidelijk dat de latex handschoenen het probleem waren. Zij gebruikt nu latexvrije en ik kan ademhalen bij de tandarts! Geheel nieuwe ervaring. Mijn angst verdween, geen rode vlekken en kapotte mondhoeken meer. pe Π

Geef een reactie

