Hippocrates lijfspreuk

“Laat voedsel uw geneesmiddel zijn en uw geneesmiddel uw voedsel”

Voor mij was het bijna mijn ondergang maar uiteindelijk heb ik het ingezet bij mijn ‘genezing’. Sinds ik tijd en aandacht besteed aan voeding, me verdiep in lekkere recepten en produkten komt er een plezier, een joie de vivre in huis. Kan en straal ik weer energie uit!

Voor komend jaar wil ik nog meer energie en mijn voornemen voor 2010 ligt in de uitdaging om opzoek te gaan naar nieuwe recepten gebaseerd op:

  1. produkten van de maand
  2. voedsel waar je energie van krijgt
  3. calciumrijke produkten

En daarbij moeten het grotendeels gerechten zijn die je na werktijd zo op tafel hebt.

Geef een reactie

