never

Ik ga iets doen wat ik nog ‘never’ gedaan heb.  Koudwatervrees is mijn deel en toen zag ik dit schilderij. Dit is interessant, de kunstenaar heeft het nooit eerder ‘gedaan’ tot precies het moment waarop hij het deed en dan heb je een statement. Geweldig.

De waarde ligt in het doen van de actie.  Vanaf dat moment heb je iets en kan je er wat mee. De oude natuurwet actie=reactie kan leiden tot aandacht, geluk, inkomen,  aanzien, waardering, noem maar op. Daar is een raakvlak met mijn idee, ik heb absoluut het “gevoel’ (lekker vaag) dat het er moet komen en krijg medewerking en positieve input vanuit mijn omgeving.

Moet luisteren naar loesjestreef onbekommert naar het ideale‘ en de sprong wagen.

Plons!

Geef een reactie

