De Hoorn des overvloeds

Psychologische symbooltaal van de voedingswaarde

Was jarig en kreeg dit boek als cadeau van lieve vriendinnen, ben benieuwd….

Dit wereldunieke boek beschrijft de psychologische, symbolische betekenis van meer dan 300 voedingsmiddelen. Elk voedingsproduct heeft een eigen psyche, ziel, karakter, aard, eigenheid; het resoneert op een bepaalde hoofdtrilling, golflengte, toon, kleur…. Voedingsproducten waar je van houdt zijn als vrienden die bij je passen. De voeding waar je spontaan zin in hebt vertelt enorm veel over jezelf: over je karakter, je verlangens, je tekorten, je mogelijkheden, je talenten….over datgene wat je in jezelf wenst te verwezenlijken, op te bouwen, af te breken… om een gelukkiger, gezonder en vreugdevoller mens te worden.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s