zoek de schat

De wetenschap zegt, op basis van van genetisch onderzoek, dat geluk en ongeluk voor een groot deel zijn aangeboren. Ad Bergsma adviseert echter om altijd te blijven kijken naar wat je wel kunt veranderen. Ieder van ons is immers de smid van zijn eigen geluk en moet zelf wat van zijn leven maken. Maar het toeval heeft toch wel een bepalende rol. Zoals filosoof Aristoteles al zei ‘de een graaft een kuil om een schat te begraven en de ander graaft een kuil om een boom te planten en vindt de schat’

Op mijn persoonlijke zoektocht om een blij mens te worden krijg ik vanuit diverse hoeken de allerliefste suggesties aangereikt. Zo schijnt het dat naast de genetische aangeboren on-/geluk er ook ander zaken aan je kunnen plakken zoals negatieve energievormen. Mijn conclusie dat mijn lage energielevel komt van de allergie hoeft niet een goede te zijn. Alternatieven zijn lifters, aanhechters, zwarte plak, zwarte plaatjes en negatieve entiteiten. Bbrr, klinkt niet fijn dus tijd om daar flink korte metten mee te maken en zo toog ik naar Chaam. Daar woont Henry van Stoffelen, een man die werkt met energieën vanuit de engelenwereld. Bij de engelenplaat haalden engelen mijn auralifters op om hen daarna met liefde naar het licht over te brengen. Ik kreeg een beschermlaag om me heen zodat er zich niet opnieuw auralifters kunnen aandienen. Gelukkig maar, ben natuurlijk blij dat ik van ze af ben.

Aan het einde van de sessie gebeurde er iets opmerkelijks. Dat er engelen bestaan wil ik nog wel geloven maar was nogal septisch over ‘angel-place’. Henry zei dat de engelen me wilden overtuigen en hij kreeg door dat ik pijn in mijn nek had (wat klopte) en vroeg toestemming aan mij om de engelen de pijn weg te laten nemen. (wat mocht) En…..het verdween! Bizar. Verder zal ik de komende tijd ‘de positieve verandering’ gaan merken, ben benieuwd.

Al met al een positieve ervaring en Henry heeft een gave om ieder mens bijzonder te laten voelen. Hij is een goedlachse tuinder die weer even de spotlights op mezelf gezet heeft. Altijd goed!

angel-place in Chaam

Geef een reactie

