underground boerenmarkt

Vandaag geniet ik van een heerlijk rust. Geen vliegverkeer boven Amsterdam en daarbij prachtig weer. Zalig. Was even uit de lucht omdat er andere zaken op ‘mijn bord’ lagen waardoor die in een klap overvol was en mijn blog, helaas helaas, even moest wijken. Wel had ik gistermiddag vrijgemaakt om langs een nieuw leuk inintiatief te gaan. Een undergroundboerenmarkt in Hartje Amsterdam,  Rokin 75, 2hoogachter. Het had een leuk sfeertje, was lekker druk bezocht maar voor mij was er weinig. Door mijn ideale woonplek, tussen de boerderijen, heb ik mijn bio varken en kip onder fietsbereik. En alle happen hadden  zeker wel een ingrediënt die ik niet kan eten. Maar ik vond het toch leuk om er even te zijn geweest. Mensen te ontmoeten die met dezelfde passie bezig zijn met eten en alles wat daar bij hoort. Weet niet of het een eenmalige actie was.

Geef een reactie

