foodfeelgood lezing

Afgelopen weekend tijdens de allergie / be better beurs twee lezingen gegeven. Vind het zo bijzonder dat mijn voedselbeperking allerlei openingen biedt naar situaties waar ik anders nooit aan gedacht zou hebben. Lezingen geven in de Jaarbeurs van Utrecht. Yes, sure :)!

Het geeft op een positieve manier nu richting aan mijn leven.

Het was een feestje van herkenning en erkenning. Sommige reaktie’s  ontroerde me zelfs en ik was superblij met het enthousiasme dat de mensen me terug gaven. Bedankt!

Geef een reactie

