Kaatje aan de Sluis

We waren uitgenodigd door vrienden voor een culinaire avond bij ‘Kaatje aan de Sluis’ in Blokzijl. Vantevoren  mijn foodfeelgood voedselDNA doorgemaild en “Geen Probleem” was het antwoord. En dat was het ook niet! De hele avond werden we verwend met heerlijke gerechten.  Als iets niet in mijn dieet paste werd het vervangen door een heerlijk alternatief. Was onder de indruk van een amuse van tomaat/olijf en ei. Asperges met truffel vond ik echt een uitvinding! En weerribben-ree moet je een keer eten, zalig vlees. Koffie met zoete lekkernijen sloot de avond. En toen ging het fout…….

Ik kreeg andere zoete lekkernijen dan de rest. Inmiddels waren al 7 gerechten goed gegaan, het restaurant heeft een ster, dus nam ik vol vertrouwen een hapje. Dat was jammer, er zat weipoeder in. Einde avond: ik kreeg direct een reaktie. Toen was het actie, op zoek naar antihistamine. 2 koffie en snel naar het hotel. We begrepen van de eigenaar dat de lekkernijen speciaal gekocht waren, voor mij, op een zuivelboerderij! Twee volle dagen met een dichte keel gelopen, 1 dag in bed, 4 dagen mijn darmen van streek en nog steeds dikke handen.

Een klein hapje van 1cm x 1cm.

Voor mij was het dit keer een einde aan een heerlijke avond, voor anderen het kan zelfs het einde van hun leven zijn!

Denk dat men echt niet beseft wat een impact verkeerd eten heeft.

Het is tijd voor foodfeelgood.com!

Geef een reactie

