foodfeelgood.com en dieetnooitmelk

Afgelopen dagen kreeg ik leuke jaaroverzichten in mijn mailbox. Wat betreft wordpress weet ik nu dat ‘my overall blog health is fresher than ever’ De drukst bezochte dag was 15 maart 2010. Het artikel ‘het voordeel van een voedselallergie’ wordt veel gelezen. Mijn blogstatus van afgelopen jaar is; In 2010, you wrote 161 new posts, growing the total archive of this blog to 224 posts. You uploaded 386pictures, taking up a total of 265mb. That’s about 1 pictures per day.

Het foodfeelgood.com jaaroverzicht bestaat echter uit onmeetbare mooie gebeurtenissen. Bijzonder vond ik mijn eerste lezing tijdens de BeBetter Allergiebeurs. Dank aan Marloes Collins, allergieplatform. Was onder de indruk van het project achtuuroverwerken. Ontmoette waanzinnig goede creatieven. Dank Iris van Sen& Eloi Koster & Welmoet de Graaf & Bas Raymakers & Paul ten Donkelaar. En speciale dank aan Vera Wamsteeker en  SOV . Met hun hulp is de site foodfeelgood.com gemaakt. Het was een jaar van veel nieuwe contacten. De lijst is lang maar wil graag afsluiten met mijn ontmoeting met Iens Boswijk. Zij gaf me de gelegenheid het jaar uit te gaan als gastcolumniste van haar IENS nieuwsbrief. Dank!

Wens iedereen een food feel good 2011!

Petra

Hele Iens nieuwsbrief: Kerstdieet?.

Geef een reactie

