restaurant De culinaire werkplaats

Moest vandaag een restaurant reserveren. Mijn favoriete plek ‘van vroeger’ gaf me te kennen dat mijn dieet echt teveel tijd in beslag neemt.
De formule is verandert, en er wordt alleen nog maar de pure keuken van Lyon gekookt en daar gaat veel room, kaas en boter in. Helaas geen plaats meer voor mij, begrijpelijk. Maar ik had nog een verlanglijstje en ergens bovenaan staat De Culinaire Werkplaats in Amsterdam. En wat word ik gelukkig als ik dit lees op hun site:

eetallergieën of andere eetongemakken:

  • eet je glutenvrij, halal, lactosevrij, of loop je met ‘n boog om noten heen. laat het ons van tevoren even weten. het is ‘n uitdaging voor ons om iets bijzonders en inspirerends voor je te maken.

Ik kom eraan…..

 

Geef een reactie

